^FEADB055E802350214097463C32FAEAC831CDC25B2A8F8C420^pimgpsh_fullsize_distr

 Επιστροφές Προϊόντων
Σε όλες τις περιπτώσεις,στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της E-GATE COMMERCE ΜΟΝ.ΙΚΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά την E-GATE αν αυτό γίνει μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.
 
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε της εξ αποστάσεως αγοράς των αγαθών, αυτό θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των αγαθών.
Τα αγαθά θα πρέπει να επιστραφούν στο φυσικό μας κατάστημα Δημ. Ράλλη 37 & Μαραθωνοδρόμου, 15124, στο Μαρούσι χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα σας απαντήσουμε στο email (support@e-gate.gr) που θα μας έχετε αποστείλει ζητώντας μας την επιστροφή των προιόντων.
Το προϊόν γίνεται δεκτό προς επιστροφή όταν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει υποστεί φθορές, δεν έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας ή και δεν έχει γίνει χρήση του προϊόντος (άρθρο 3ε Ν. 2251/1994).
Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών, οι καταναλωτές επιβαρύνονται με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών και κατά περίπτωση το κόστος μείωσης της αξίας των αγαθών.
 
Εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, σφραγισμένα αγαθά, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (πχ. ακουστικά), καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένα λογισμικά για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (άρθρο 3ιβ Ν. 2251/1994).
 
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω η E-Gate επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα συμπλήρωσης του αιτήματος επιστροφής μέσω email (support@e-gate.gr), χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.

Κατά παρέκκλιση από την προηγούμενη παράγραφο, η E-Gate δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η E-Gate (με Γενική Ταχυδρομική) .

Για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA (Dead on arrival) θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του«Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση και συνοδευόμενο με όλα τα παρελκόμενα, να είναι εντός της προβλεπόμενης διάρκειας D.O.A. από τον κατασκευαστή και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος στο αιτήμα επιστροφής του  μέσω email που θα μας αποστείλετε (support@e-gate.gr).
Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή μετά την παραλαβή του στην εταιρεία μας.
 
Κατά την πώληση, η E-Gate οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης,ή απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.

Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (support@e-gate.gr) στο τηλέφωνο 801 500 8888 (211.1.800.800 για κλήσεις από κινητά) από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00 (εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους καθώς και η επιστροφή του επιβαρύνουν εσάς. Γι’ αυτό εφιστούμε την προσοχή σας να εξετάζετε τους όρους εγγύησης των προϊόντων καθώς πολλές φορές τα μεταφορικά έξοδα καλύπτονται απευθείας από τον κατασκευαστή π.χ. Monitors, Notebooks κ.α.